Melding contractmanagement
Ben je een inwoner, dan verzoeken wij je om rechtstreeks bij je zorgaanbieder te melden of jouw klacht in te dienen. De zorgaanbieder is dan het snelst op de hoogte van jouw situatie en kan contact met je opnemen. Mocht je jezelf niet gehoord voelen door de zorgaanbieder, zoek dan contact met (de betrokken consulent van) jouw gemeente. De consulent kan, als dat nodig is, contact opnemen met de contractmanager. Verder verwijzen we je naar de website van de zorgaanbieder, waarop in de meeste gevallen een klachtenregeling te vinden is.
In het formulier onderaan deze pagina doe je als medewerker van een gemeente een melding over zorg die geleverd wordt door een zorgaanbieder. De melding mag over van alles gaan. Bijvoorbeeld bij vermoedens dat de zorg niet goed is uitgevoerd of niet is uitgevoerd en slecht is voor een cliënt. De melding wordt door de contractmanager van de zorgaanbieder opgepakt.
Wij vragen je het meldingsformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen. Begrijp je iets niet of heb je vragen? Neem contact op via contact@grjw.nl
